PODMLADAK – Maljen (Crni vrh 1096m) – Gostoljublje (igre)

izv1
Bila je ovo treća po redu akcija koju smo organizovali za Podmladak. Na akciji je učestvovalo 23 dece, 17-toro iz OŠ “Mihailo Petrović Alas” u kojoj smo na početku školske godine osnovali Planinarsku sekciju i još 6-toro dece koja su došla sa roditeljima ili rodjacima.
izv3
Iz Beograda smo krenuli oko 7.30h, uz put smo napravili kratku pauzu, na Divčibare stižemo oko 9.30, priključuju nam se Nadja i Ognjen Ostojic (unuk od moga brata) pripremamo se i krećemo polazimo pešačiti ka Crnom vrhu.
Prvo idemo asfaldnim putem, zatim makadamom pa kroz borovu šumu. Magla je, pa je vidljivost slabija. Brzo izlazimo na Crni vrh 1096m. Fotografišemo se i polako nastavljamo spuštanje sa druge strane niz borovu šumu do asfaltnog puta Divčibare-Požega.
Prelazimo preko puta sa naše leve strane je uredjeno vikend naselje pored koga prolazi makadamski put koji nas vodi prema Rosićkim ridovima i kosi koja se spušta lagano do s. Rosići.

Dan je sunčan ali vidljivost nije baš najbolja, vetar na momente lagano duva. Deca uživaju u divnom danu, milina ih je slušati i gledati dok se igraju, smeju, pričaju.
Silazimo do prvih kuća a u dvorištu košnice pčela, deca su radosna što su imala priliku da vide kućice u kojim žive pčele. Nastavljamo pešačenje kroz selo makadamskim putem sve do Kotlova – vodopada Skakavac. Svi odlazimo da pogledamo vodopad, uz put smo se fotografisali 🙂
izv2
Kod vodopada su stigli vozači, vozimo se u etno domaćinstvo Gostoljublje. Pozdravljamo se sa domaćinima , peremo ruke pa na ručak. Ručak je bio prelep, hvala domaćinima Mariji i Željku.
Posle ručka za decu smo organizovali igre: nadvlačenje konopca, skakanje u džaku, skakanje u džaku – štafete.
izv4
Nakon završenih igara, zahvaljujemo se domaćinima i krećemo ka Beogradu. U Beograd stižemo oko 19 časova.
Zahvaljujemo se učiteljicama Speomenki i Miri na saradnji i članovima PK Balkan koji su nam pomažu u radu sa decom: Aleksandru, Jeleni, Darku i učesnicima akcije.