Preko brda preko gora od Kosjerića do Užica

Vajat na Brdu Grad
Prvi put a nadam se da neće biti poslednji, organizovali smo prelepu akciju pešačenje od Kosjerića preko Brda Grad, pa preko Jelove Gore do Užica.
Mnogi su se radovali nečem novom ali… sprečeni su bili iz raznoraznih razloga, opravdanih a mozda i neopravdanih: nisu mogli da stignu iz Novog Sada Danijela Rauski jer smo joj obavezali sa još jednim zadatkom. Drugi koji nisu smeli u to doba da dodju od Sava centra do železničkoj stanici, treći koji su otišli pre nas u Kosjerić pa se nisu mogli probuditi u 6 h, haha…… četvrti su se povredili i td, i td ali hrabri neodustaju 🙂

Nedelja 11. maj 2014.

Na akciji je učestvovalo 7 planinara, nas četvoro krenuli smo vozom u ranim jutarnjim satima sa železničke stanice iz Beograda: Zorica Đurović, Aleksandar Mijatović, Petar Kokotović i Ja.  Voz je maltene bio prazan pa smo spavali do Kosjerića, u Kosjerić stižemo u 6.13. Na železničkoj stanici čekamo naša dva člana koji stižu iz Užica Gocu i Brksa. Pešačimo od železničke stanice ka centru Kosjerića, pijemo jutarnju kafu. U 7h ujutru pridružuje nam se član PED „Subjel“ Željko Rogić koji je naš današnji domaćin. Hvala Željko :).

DSCN6158  DSCN6167

Od Kosjerića penjemo se uz Grbiće, a onda kroz šumu prema Suvom vrelu pa uz Rogiće i Cikote izlazim na Brdo Grad. Dan je prelep, sa jedne strane Ovčar i Kablar, sa druge Jelova Gora, Tornik, sa treće Povlen sa četvrte Maljen i još mnogo toga.
Na Brdu Grad pauza za odmor i doručak, nastavljamo putem ka Jelovoj Gori. Staza ka Jelovoj Gori markirana ali veoma retka markacija.
10337735_603197889776140_1706021922651251988_n
Spuštamo se ka Jelovoj Gori šumskim putem, sa leve strane Ribaševina sa desne dolina reke Tmuše i Talije. Nakon 2,30h stižemo do asfalta i Acove vode gde pravimo kratku pauzu.
Nakon 150m, skrećemo sa asfaltnog puta desno markiranom stazom kroz šumu prema Jovanovoj vodi. Na Jovanovoj vodi dočekao nas je Miodrag Radovanović-Miki sa porodicom, vodič iz Požege, hvala Miki,opravdali smo ti izostanak :
Jelova Gora - Jovanova voda
Pauzu za ručak a zatim šumskim putem izlazim na asfalt, skrećemo desno prema Užicu, nakon 250m skrećemo levo makadimskim putem kroz selo, pa ponovo izlazimo na asfaltni put i sve do Užica asfaltnim putem.
I ako idemo asfaltnim putem, uživamo u prelepim vidicima i konstatujemo da je ova naša Zapadna Srbija prelepa, čista, imanja obradjena, malinjaci na svakom ćošku. Obećali smo doćićemo opet 🙂
DSCN6257 1384385_603204479775481_2318418540180144764_n
Za kraj,
Putovali smo vozom od Beograda do Kosjerića. Od železničke stanice Kosjerić do Užica prepešačili 33,5 km, visinska razlika pri usponu oko 850 m. Uzivali smo u prelepim predelima Zapadne Srbije tj. užičkoga kraja. Povratak za Beograd bio je takodje vozom Užice – Beograd.
Cena akcije ukupno 950,00 dinara a da smo išli organizovanim prevozom cena bi najmanje bila oko 3000,00 dinara.
Hvala učesnicima akcije što su došli na akciju a oni koji nisu bili sa nama mogu samo da žale 🙂