PODMLADAK – Maljen (Crni vrh 1096m) – Gostoljublje (igre)

Bila je ovo treća po redu akcija koju smo organizovali za Podmladak. Na akciji je učestvovalo 23 dece, 17-toro iz OŠ „Mihailo Petrović Alas“ u kojoj smo na početku školske godine osnovali Planinarsku sekciju i još 6-toro dece koja su došla sa roditeljima ili rodjacima.

IMG_0903       IMG_0923
Iz Beograda smo krenuli oko 7.30h, uz put smo napravili kratku pauzu, na Divčibare stižemo oko 9.30, priključuju nam se Nadja i Ognjen Ostojic (unuk od moga brata) pripremamo se i krećemo polazimo pešačiti ka Crnom vrhu.
Prvo idemo asfaldnim putem, zatim makadamom pa kroz borovu šumu. Magla je, pa je vidljivost slabija. Brzo izlazimo na Crni vrh 1096m. Fotografišemo se i polako nastavljamo spuštanje sa druge strane niz borovu šumu do asfaltnog puta Divčibare-Požega.
Prelazimo preko puta sa naše leve strane je uredjeno vikend naselje pored koga prolazi makadamski put koji nas vodi prema Rosićkim ridovima i kosi koja se spušta lagano do s. Rosići.
Dan je sunčan ali vidljivost nije baš najbolja, vetar na momente lagano duva. Deca uživaju u divnom danu, milina ih je slušati i gledati dok se igraju, smeju, pričaju.
Silazimo do prvih kuća a u dvorištu košnice pčela, deca su radosna što su imala priliku da vide kućice u kojim žive pčele. Nastavljamo pešačenje kroz selo makadamskim putem sve do Kotlova – vodopada Skakavac. Svi odlazimo da pogledamo vodopad, uz put smo se fotografisali 🙂
IMG_20141115_154611            IMG_20141115_155153
Kod vodopada su stigli vozači, vozimo se u etno domaćinstvo Gostoljublje. Pozdravljamo se sa domaćinima , peremo ruke pa na ručak. Ručak je bio prelep, hvala domaćinima Mariji i Željku.
Posle ručka za decu smo organizovali igre: nadvlačenje konopca, skakanje u džaku, skakanje u džaku – štafete.
IMG_20141115_173836           IMG_20141115_173903
Nakon završenih igara, zahvaljujemo se domaćinima i krećemo ka Beogradu. U Beograd stižemo oko 19 časova.
Zahvaljujemo se učiteljicama Speomenki i Miri na saradnji i članovima PK Balkan koji su nam pomažu u radu sa decom: Aleksandru, Jeleni, Darku i učesnicima akcije.